۱۳۸۸ تیر ۲۸, یکشنبه

نامه علی کاظمینی به رهبری حکومت اسلامی

نامه علی کاظمینی به رهبری حکومت اسلامی

بسمه تعالی
رهبر محترم جمهوری [حکومت] اسلامی
باسلام

من علی کاظمینی هستم،76 ساله خداوند تبارک تعالی 2 پسر به من عطا نمود که آنها را حسن و حسین نامگذاری کردم حسن 22 ساله به ندای رهبرانی که یکی از آنها حضرتعالی هستید روز 17 شهریور 57 به میدان ژاله رفت تا بهمراه سایر همفکرانش بر علیه رژیم شاه تظاهرات کند. در تجمعی که برای آن مجوز نداده بودند حاضر شد و عوامل سفاک شاه به ادعای آنکه تجمع غیرقانونی است با جمعیت برخورد کرد و حسن شهید شد. تا چند روز قبل، شاه را عامل ریختن خون فرزندم می دانستم.

دانشگاه تهران پس از 30 سال پیشرفت

چند روز قبل نوه 19 ساله ام، پسر حسین که پدرش او را به یاد عموی شهیدش حسن نام گذاشته بود، به ندای رهبرانی به خیابان انقلاب رفت تا بهمراه همفکرانش بر علیه حقی که از کف داده بود، تظاهرات کند. در تجمعی که برای آن مجوز نداده بودند حاضر شد و عواملی به ادعای آنکه تجمع غیر قانونی است باجمعیت حاضر برخورد کرد و حسن دیگر به خانه برنگشت .حال که شما فرموده اید مسبب خونهای ریخته شده دعوت کنندگان مردم به خیابان ها هستند باید گفت: رهبر محترم کشور، قبول فرمائید که یک بام و دو هوا نمی شود اگرخونخواهی از دعوت کننده تظاهرات صحیح باشد، پس من بایستی خونخواهی پسرم که در 17 شهریور 57 خونش ریخته شد را از امام مطالبه کنم و اگر خونخواهی از سردمداران حکومتی که به مخالفین خود حتی اجازه ابراز مخالفت در یک تظاهرات آرام را هم نمی دهند، صحیح باشد، پس خونخواهی نوه 19 ساله ام از شما فقط معنی میدهد و لاغیر.

بیست و دوم تیر ماه 88-کاظمینی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر