۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه

توافق شوم بین حکومت و دولت کودتا با انگلیس

چندی پیش خبر ذیل را به نقل از منابع غیر معتبر دیده بودم اما به دلیل مطمئن نبودن منبع آن ، از انتشار آن ابا داشتم. اما حرکات و موضع گیریهای اخیر رسانه پیر استعمارگر مرا برآن داشت که این خبر را ولو برای یکبار خواندن هم که شده منتشر کنم. متأسفانه BBC در تحلیل ها و موضعگیریهایش سعی در القاء مفاهیمی ضد مردم و همجهت با دولت کودتا دارد که به قول دوستی در واقع تبدیل به شعبه ای از صدا و سیمای ضرغامی و کودتاچیان شده است. به هرحال تجربه تاریخی ملت ایران به یاد میآورد که انگلیس هیچگاه بی جهت برای کسی غش نمیکند......
توافق شوم بین حکومت و دولت کودتا با انگلیس
بر اساس اخبار دریافت شده در روز یکشنبه هفته گذشته وزیر دفاع انگلستان مخفیانه سفری به تهران داشت. این سفراز طریق دوبی با هواپیمای غیرتشریفاتی امارات صورت گرفته است.
این سفر مخفیانه تنها یک روز بطول انجامیده است و وزیر دفاع انگلستان جلسه یی با حضور دکتر ولایتی مشاور بین المللی علی خامنه ایی، منوچهر متکی وزیر امورخارجه حجت الاسلام میرحاجزی رئیس دفتر عمومی اطلاعات و امنیت رهبری و محمد گلپایگانی رئیس دفتر رهبری داشته است فکر میکنید پشت این پرده مذاکرات چه گذشت؟


در این جلسه درخواست هایی از طرف نمایندگان علی خامنه ای بیان شده است که بدین شرح میباشد:
یک - عدم حمایت از مردم و جنبش صورت گرفته توسط آنها.
دو - پوشش ندادن خبرهای مربوط به حوادث اخیر و انتخابات توسط بی بی سی.
سه - آزاد سازی پول مجتبی خامنه ای و یا حداقل افشا نکردن اسم صاحبان حساب.

آما به چه قیمتی؟؟؟
دولت انگلیس با توافق روی بیست در صد از این رقم و برداشت بیش از 300 میلیون دلار برای آزادسازی آن موافقت نمود.همچنین الغای جو آرام در ایران توسط بی بی سی و رفع پارازیت از این کانال توافق شد.و اینگونه شد که پارازیت های روی این کانال حذف و تجمع بسیجیان مقابل سفارت انگلیس لغو گردید.

این روزها با مشاهده برنامه های بی بی سی روی هاتبرد کاملا به چرخش موضع این کانال در قبال تحولات اخیر پی خواهید برد که مدام سعی در الغای این امر به مردم دارند که آرای موسوی همان 14 میلیون بوده است.
در خاتمه یک جمله به مردم ایران:

اگر در قیام تان به حمایت بیگانگان دل خوش کرده اید کاملا در اشتباهید و سرنوشت خود و کشورتان را خودتان باید رقم بزنید و خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر خودشان بخواهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر