۱۳۸۸ تیر ۱۷, چهارشنبه

آقایان مراجع آن قدر سکوت کنید تا مردم (ایران و جهان) باور کنند اسلام دین دروغ و تقلب و فریب است.


آقایان مراجع مگر شما نبودید که در سال 57 می گفتید: سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن؟! نکند خدایی نکرده امپراتوری شکر دهان ها و ایمان ها را شیرین کرده است؟ چه شده است که حالا در برابر دروغ های آشکار، خرافه های بی سابقه، تقلب های میلیونی سکوت کرده اید؟ نکند عمامه ی اجتهاد آن قدر گشاد شده است که دیگر دروغ و تقلب و خون ریزی و شکنجه و کلاه برداری گناه نیستند؟

شاید هم برای ما گناه است برای شما ها گناه نیست! نکند آیه ی قران که اگر یک نفر کشته شود انگار همه ی آدمیان کشته شده اند از قران شما برداشته شده است؟

نکند خدای نکرده بجای نگرانی در باره ی دین خدا نگران قطع شدن برخی خمس و زکات های دولت تقلبی و بودجه های گم شده هستید؟ نکند مجمع تشخیص مصلحت گناه تشکیل داده اید و طبق فرمان ولایت مطلقه حرام را حلال و منکر را مباح می کنید؟

و یا نکند شما هم اسلام و تشییع برایتان ارزشی ندارد و به جای آن به فکر حفظ نظام دروغ و تقلب و ظلم هستید؟ //

مگر موسوی یک دیندار معتقد و شناخته شده نیست؟ مگر او با احترام و تکریم خدمتتان نرسید؟ و مگرها و سئوال های فراوان دیگر. باری، امروز مردم ایران هوشیارانه شما را می نگرند. اگر شما بتوانید چنین راحت اسلام و ایمان را بفروشید مطمئن باشید مردم هم راحت تر شما را به باوری بهتر و الگوهایی شایسته تر خواهند فروخت. این پیام تاریخی امروز مردم ایران است. آن را جدی بگیرید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر