۱۳۸۸ خرداد ۲۷, چهارشنبه

نقشه آلترناتیو کودتاچیان

نقشه آلترناتیو کودتاچیان
پس از وحشت عظیمی که تظاهرات اخیر به تن این وطن فروشان انداخته است دفتر بیت رهبری تصمیم به استفاده از نقشه الترناتیو خود شده است.
لطفا خبر زیر را که از طریق بکی از جوانان غبور ابرانی که در دفتر رهبری مشغول به کار است به دست ما رسیده ، به همه برسانید.
دفتر رهبر ایرانکه امروز توسط تظاهرات مردم غافلگیر شده است ، بیم ان دارد که این تظاهرات به سمت پیروزی و حذف رهبری برود.برای جلو گیری از این مساله دو راه توسط شریعت مداری و یزدی به رهبر ارائه شده است
روش اول: شورای نگهبان با اعلام قبول کردن دوباره رای گیری و دوباره شماری دو هفته وفت برای اماده باش کامل نیرو و دستگیری فعالان سیاسی به دولت می دهد زیرا موسوی و خاتمی به خیال پیروزی در دوباره شماری به مردم می گویند که به خانه بازگشته و به کار روزانه بپردازند.دراین مدت نه تنها تمام عوامل اصلاحات دستگیر و اعدام می شوند بلکه دولت برای یک جنگ قوی با مردم اماده می شود
روش دوم: در این روش رهبر تمام مسولیت را بهگردن احمدی نژاد ویا یک مسول رده پایین تر انداخته و بمانند قهرمان دولت را برای مدت کوتاهی به موسوی یا کروبی می دهد. از طرف دیگر با تحریک ستاد های اصلاح طلب ان هارا به جان یکدیگر انداخته و بعد از گذشت چند وقت رییس جمهور را عزل خواهد نمود و کودتا را عملی خواهد کرد لطفا برای مقابله با نیرنگ های دشمن بیدار باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر